Vårväder

Åh så kom det lite värme ändå! Andra dagen på rad då det har varit bikiniväder på balkongen. Lite kyligt har det blåst men vill man vara fin får man lida pin! Men lär väl dra på mig en till förkylning såklart...

Imorse vaknade jag redan strax efter klockan sex och kände mig pigg, men så kände jag efter lite till och kom fram till att jag nog var lite trött ändå. Somnade om men vaknade igen vid halv åtta och klev då upp och myste framför Vakna Med The Voice. Sen har jag sysslat med lite allt möjligt fram till klockan tre då jag åkte med mamsen in till stan där jag mötte upp Malin. Gick lite i butiker, åt donken och så tog vi första glassen på bryggan! Så himla härligt. Härnösand är oerhört vackert under dessa dagar.

Nu sitter jag och kvällsfikar och ska ta och titta på lite bb. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0