Sköna maj välkommen

Första maj idag och så underbart det varit. Har kunnat sola ute på balkongen i bikini och det har inte ens varit lite kyligt. Hade himla svårt att slita mig därifrån för att åka på jobbet vid ett. Gick dock bra att jobba och har även sovmorgon imorgon och på torsdag så hinner steka lite innan det är dags att jobba. Om nu solen och värmen stannar, men det hoppas vi såklart på!

Valborg igår och jag hade först planerat att åka iväg med Malin och dom och fira i någon stuga men då jag skulle upp och jobba idag kände jag inte riktigt för det. Åkte istället hem till mamma där det blev grillat, majbrasa, spel och sånt med familjen.

Nu blir det nåt avsnitt av BB innan det är dags att krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0