Sjätte maj

Härliga söndag! Började precis som en söndag skall. Med lång sovmorgon och sedan lunch i soffan framför udda tv-program. Idag blev det Veterinärerna på Bondi Beach där dom bland annat tog hand om en mobbad tax och en bortsprungen kanin på stranden...

Sen undrar jag bara vad som hände med sköna maj. Snön har vräkt ner och det är isande kallt ute. Solen lyser med sin frånvaro. Jag hoppas verkligen på förbättring inom de närmaste dagarna.

Bara ett par timmar kvar till dagens höjdpunkt. Det är vinna eller försvinna som gäller idag. Självklart både hoppas och tror jag på vinst för Guif men det kommer bli en tuff och jämn match. Jag laddar upp med denna anthem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0