Sista maj

Hej där. Har haft en väldigt bra dag måste jag säga. Åkte in tidigt till stan på förmiddagen för att möta upp Malin som jag inte sett sedan söndag, och sedan också Johanna som jag inte sett på evigheter. Vi tog en runda på stan, en långlunch på Rutiga och sedan även kulglass på torget. Riktigt mysigt och trevligt. Åkte hem vid tre då det var dags för lite jobb ikväll mellan 16-21. Fick mitt schema inför sommaren och det ser helt okej ut. Blir mycket jobb men det var ju det jag ville.

När jag kom hem hade pappsen gjort varma mackor med svampstuvning och oj vad bra det satt i magen! Vi kikade på friidrotten som äntligen börjat igen och fick bla se Bolt enkelt ta hem 100 meter.

Fastän jag försöker hålla hårt i pengarna till Australien så kunde jag inte låta bli att köpa en söt kjol idag inne på H&M. Har kikat på den några gånger och idag slog jag till. En hundring var den helt klart värd!

                                         

Kan inte fatta att det är första juni imorgon! Just idag känns sommaren långt borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0