Mysiga maj

Hallå! Vilket väder det har varit dom senaste dagarna! Idag vet jag dock inte vad som har hänt. Det lovades strålande sol och rekordvärme men just nu är det alldeles svart ute och regnet öste nyss ner. Inte så kul.

Dagen började i alla fall riktigt bra med solen som tittade fram. Sprang ner till Malin där vi låg på altanen och solade, fikade och kikade på bb. Fick dock ge upp efter ett par timmar då min käre vän Pollen höll på att ta kål på mig. Då hade förvisso det dåliga vädret kommit redan. Hoppas på bättre tur imorgon då det blir kalas och utgång i staden.

Nu ikväll hade jag bara tänkt ta det lugnt. Har lite planer på att göra lite rabarbersaft men får se om jag orkar.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0