Just came to say Hello

Tjosan! Femtonde maj idag och pappsens födelsedag. Då det bara är han och jag hemma så blir det lungt med hockey och fika. Blev så fruktansvärt sugen på ananaspaj så tog och gjorde det tidigare idag. Det och vaniljglass blir smaskens. Måste dock iväg och jobba några timmar innan jag får avnjuta den. Har varit en väldans torka på jobbfronten ett tag men imorse ringde dom så nu har jag fått lite pass framöver. Behöver ju verkligen alla pengar jag kan få just nu.

Var iväg till Jessica en sväng idag också för att lämna lite grejer och säga hejdå. Vi hade ju lite trevligheter i helgen med tjejerna och det var kul. En kväll på dansgolvet är aldrig fel. Och apropå helgen, det var ju inga vidare spännande SM-finaler direkt. Sävehof krossade allt motstånd och såhär efteråt känns det ännu surare att Guif missade finalen med tanke på hur dåliga Kristianstad var.

Nu ska jag ta och käka lite innan det är dags att ge sig iväg. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0