Give me the money

Halloj! Jösses vad skönt det var med sovmorgon imorse! Finns inget bättre. Skulle egentligen ha varit ledig i helgen men då det erbjöds jobb ikväll så tackade jag inte nej. Har ändå inget annat för mig och varenda krona jag kan inbringa är viktig. Ska försöka hinna med att beställa flygbiljetten i helgen och det kommer bli en dyr historia...

Börjar dock inte förrän halv fem så har några timmar till på mig att ta det lungt. Ska ta och se på första semifinalen till exempel. Hockey-VM är ju inte lika intressant nu utan Sveriges deltagande men det är klart att man måste se hur det slutar.

Igår fick jag lite besök av Anna och det var som alltid annars lika trevligt. Det blev en massa prat och filmtittande.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0