En femplus helg

Hej där! Måste först berätta att jag hade en sådan jäkla härlig helg. Åkte in tidigt till stan på lördagen och gick hem till Malin och Elma. Eftersom det var rena rama sommarvärmen så stekte vi på baksidan av huset och bara njöt av värmen. Senare gick vi på stan en sväng och shoppade lite småsaker innan vi återigen satte oss i solen. På kvällskvisten så gick vi hem till Viktoria där Emma och Kicki redan var. Födelsedagsmiddag på Sam's och sedan några härliga timmar på Vickans balkong. Vid elvatiden vandrade vi ner mot stan och sedan spenderades hela natten på dansgolvet under bar himmel, runt ett bord med en massa öl och snack och till slut med en pizza och trevligt sällskap. Vid halv fyra sa jag och Malin godnatt till Micke och sedan gick vi hem till henne och somnade på direkten.

Söndagen spenderades återigen i solen innan det blev bakismiddag på Donken och sedan hemfärd för mig och Elma. Halv fem var det dags för jobb och kan ju inte påstå att jag var så himla pigg...

Underbart härlig helg som sagt!

Nu sitter jag hemma hos mamma, var ett tag sedan jag var här sist. Spenderade gårdagskvällen med lillasyster framför en film med en skål med jordgubbar och melon. Inte helt fel det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0