12 maj

Hej där. Lördag idag och ska snart ta mig in till stan med Jessica. Vi ska vidare till Malin där det blir lite trevligheter ikväll med Anna och Irene också. Ett tag sedan jag var ut nu så det blir kul, jag hade förstås önskat att magsmärtorna skulle gå över tills dess.

Är grymt avundsjuk på lillebror just nu som är på väg till Malmö för att kika på SM-finalerna live. Hade Guif varit ett av laget hade jag varit galen. Ska försöka smita iväg hos Malin och i alla fall hinna se herrarnas. Tror att det kommer bli två väldigt jämna finaler i år där både Lugi och Kristianstad kan utmana Sävehof om segern. Jag hoppas dom klarar av det men tror nog att Sävehofs finalrutin kommer vara till deras fördel.

Nä, nu ska jag packa ner det sista och sedan åka. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0