What I've Done

Sista dagen i mars och vintern har kommit tillbaka. Snön ligger återigen på marken och egentligen borde man ju inte vara ett dugg förvånad. Det är ju samma visa varje år men ändå kan man inte låta bli att hoppas att marken nu ska få vara snöfri och våren faktiskt på ingång...

Har haft fullt upp idag. Åkte till Malin sent igår efter att vi båda slutat jobba och sen idag så var det full fart. Först åkte vi till Birsta tidigt i morse. Hittade ett par jeans, en topp jag tittat på tidigare och äntligen ett par solglasögon. Sen tog vi oss vidare mot Nordichallen och Sundsvall Cup där vi tittade på ett par matcher innan det var dags att åka hem igen. Jag skulle jobba klockan fyra så vi hade inget val. Tog bussen hem och sen var det bara att direkt åka upp på jobbet. Slutade vid nio och har käkat lite och sett på MTV World Stage med Linkin Park. Har nästan glömt bort hur jäkla bra dom är! Lyssnade massvis på dom förr och dom är verkligen grymma. Det är få röster som passar så bra ihop som Chesters och Mikes. Jag MÅSTE se dom live någon gång för då är dom helt otroliga.


Inte klippet jag såg men nästan lika bra.

Nu sitter jag vid datorn men ska snart kika på tv igen. Jersey Shore är ju tillbaka! Yeah buddy!

Jobb imorgon igen och på måndag och sen väntar förhoppningsvis ett par dagars ledighet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0