TGIF

God kväll. Har nyligen haft lite fredagasmys med Marabou och Guifs match mot Aranäs. En himla målfest som grabbarna enkelt vann med 42-31. Två matcher kvar av serien och sen är det dags för slutspel. Spännande!

Något som inte var lika spännande var ju dagens skidskyttestafett. Åtminstone inte för svensk del. Tycker faktiskt synd om killen som missade hela nio skott. I en mästerskapstävling där Sverige har stor chans att hamna på pallen. Aja, masstarten kvar så där hoppas vi väl på ännu en medalj av Bergman.

Blev inte att jag åkte till stan i onsdags, det blir imorgon istället. Melodifestivalen med Malin och Viktoria. En fråga bara: Är jag den enda personen som inte är så jävla impad av Loreens låt? Alla i Sverige tycks helt plötsligt ha blivit frälsta av den före detta idoldeltagarna men jag fattar faktiskt inte riktigt varför. Visst, låten är helt okej men inte så där jäkla over-the-top som ALLA verkar tycka. Vinsten lär väl hursomhelst stå mellan henne och Danny och jag hoppas väl lite extra på kille här. Eller så kommer Ranelid och snor åt sig segern...

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. Har fått jobba dom senaste två dagarna, vilket har varit skönt. Men det resulterar såklart i trötthet, och sängen lockar faktiskt redan nu. Men ska försöka hålla tillbaka lusten att slockna en stund till. Får spela lite death metal eller nåt på spottan.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0