Läslus

Ensam hemma i det stora huset i helgen och hoppas nästan på att dom ska ringa från jobbet så jag har något att göra. Klättrar snart på väggarna. Uttråkad är ordet.

Jag är inne i en riktig läsperiod nu där jag avverkar några böcker i månaden. Håller för tillfället på med En Nästan Vanlig Man som är riktigt rå och grym. Säger hon som läst tusentals deckare typ. Bra är den i alla fall! Bokrean är ju i full gång också och har sett massvis med böcker jag vill köpa på mig. Men vill samtidigt hålla hårt i pengarna och har bara gjort fyra köp hittills. Alla är dessutom köpta via nätet.



Älskar Mons Kallentoft och hans serie om Malin Forss så Den Femte Årstiden var ett självklart köp då jag länge velat läst den. De andra tre var bara väldigt billiga och verkar rätt bra också. Återkommer eventuellt med recensioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0