Every teardrop is a waterfall

Fy vad trött jag är... Var tvungen att ta en powernapp men det blev snarare värre. Fick jobba idag och det var en rätt tung dag för både huvud och kropp. Men det hör till det här jobbet. Människor runt omkring en påverkar en mer än vad man ibland tror.

......................................................................................................................

Ett STORT grattis till min käre bror som fyller hela 18 år idag! Känns illa att inte kunna vara där och fira hans stora dag men det tar vi igen när han väl kommer hem om ett par veckor. Lovade i alla fall att jag skulle bjuda på dagens middag så jag hoppas han köpte nåt gott.

Igår var jag med Malin hela dagen. Vi gjorde lite allt möjligt men framför allt var vi så jäkla sötsugna så vi tog och gjorde oss en marängtårta med daimgrädde och vindruvor, och smällade i oss nästan hela. Vi kikade på Big Brother, tog en runda på stan som innebar att jag fick med mig tre böcker hem, middag på Mini och sedan en spännande kväll med "Södra vägen"... (Internt).

Nu ska jag snart ta och sätta mig framför tv:n och kika på handboll. Sista matchomgången ikväll av årets Elitserie och SVT visar matchen mellan Skövde och Drott. Tyvärr då inte Guif men eftersom dom redan vunnit serien så är jag glad ändå. Ännu gladare är jag att även Tholin skrivit på för ytterligare två år och därmed stannar ännu en spelare som ryktet sa skulle lämna laget. Därmed är kanske inte detta ändå "sista chansen" för att kamma hem guldet till Guif.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0