En dag på stan

Godkväll allihopa! Då var det fredag igen då. Jag har spenderat hela dagen med Malin. Vi började i Härnösand och avslutade i Kramfors och där emellan var vi i Birsta. Började med att göra några ärenden i stan innan vi styrde kosan söderut för lite shopping. Kom hem med ett par skor, en topp, lite doftljus, en film och lite annat smått och gott. Hämtade även mitt paket från H&M som kommit. Bilder kanske kommer upp. Efter Birsta så åkte vi till Kramfors där Malin skulle hämta ut smycken på Guldfynd. En tur på Dollarstore och Kvantum och sen var vi hemma. Känns lite dumt att ha vandrat runt inomhus hela dagen då det verkar ha varit världens kanonväder ute. Riktig vårvärme. Ska jobba hela helgen lång så blir nog ingen sol under de kommande dagarna heller. Jag får hålla tummarna att det fina vädret håller i sig till veckan också.

Har precis tittat klart på gårdagens BB-avsnitt samtidigt som jag njutit av en underbart god sallad som jag blandade ihop. Färska räkor, en massa fetaost, avokado, bulgur och en massa grönsaker. Hade jag inte varit så glupsk så hade jag kanske kunnat visa en bild men sådan tur hade ni inte. Ska ta och kika på lite tv nu innan det blir dusch och sedan säng. Upp klockan sex imorgon och sedan iväg och knega.

Dagens glädje är ju förresten att Zacke tydligen skrivit på för ytterligare två år med Guif! Alla dessa rykten som omgivit honom om en flytt utomlands var tydligen inte sanna och vi får behålla honom. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0