En liten uppdatering

Alltså är sommaren redan över eller? Vi fick några fantastiska dagar för någon vecka sedan och nu när vi gått in i juni så är det värsta höstvädret! 6 grader och regn och blåst. Huga.

Perfekt väder är det i alla fall för att bara sitta inne och titta på serier. Och det är exakt vad jag gjort idag. Kom på att jag ju har första säsongen av Gossip Girl på seriebox och då det var ett tag sedan man såg det så har jag passat på att nörda ordentligt idag. Med undantag för att dammsuga och torka golven så har jag i stort sett suttit framför tv:n hela dagen och kikat på The Chuck Bass och gänget. Inte helt fel.

      

I helgen trotsade vi i alla fall regnet då jag, Malin, Anna och Caro tog en sväng på stan. Malin körde dock så vi slapp bli genomblöta av ösregnet. Det blev en danskväll på Svenssons som var helt okej. Åkte hem igen på söndagen då Malin skulle iväg och jobba. Jag for vidare till mamma och umgicks lite med lillasyster innan det var dags för först final i Mästarnas Mäster och sedan BB-finalen. I den förstnämnda så vann inte så överraskande Jörgen Jönsson efter en ändå jämn kamp med Magnus Wislander. Och jag blev så glad då Hanna vann BB-finalen för hon var verkligen den värdiga vinnaren där.

Nä, nu ska jag ta och läsa lite innan jag kryper ner i sängen. Det här hemska vädret ska ju tydligen fortsätta hela veckan så antar att jag fortsätter mitt GG-maraton imorgon.

XOXO Gossip Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0