Vamos!

Äntligen en ledig dag! Har jobbat som en tok den senaste veckan och det har inte varit någon rolig vecka alls. Men nu är det en ny vecka och jag jobbar endast tisdag, onsdag och torsdag så det är skönt. Sen så kommer ju Lia hem nu under veckan vilket är superkul!
 
Den senaste veckan har jag ändå hunnit med lite grann när jag inte varit på jobbet. I torsdag så följde jag till exempel med Malin till "huset" där det bjöds på godmaten innan vi hamnade i stan med en drink. Mamma fyllde år i går men då jag jobbade hann jag inte med något firande men ska åka dit ikväll och hoppas på att det finns någon tårta kvar. I lördags hade jag, Magnus och Ida filmkväll men en faktiskt rolig tecknad film och en massa gotta. Och så igår, dags för EM-final och Spanien krossade Italien till min stora glädje! Dom spelar en sådan fantastisk fotboll och målen var oerhört snygga. Att sedan Torres fick gå in och näta var pricken över i:et.
 
Idag skiner solen och jag ska strax sätta mig på balkongen och käka lite frukost.
 Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0