Jobbpaus

Hej! Sitter för stunden hemma på lunchrast. Tänkte att jag kunde passa på att skriva några rader. Har nu klivit på sista arbetsveckan och det känns förbaskat bra! Sista arbetsdagen är nästa måndag och sen är jag ledig i en vecka innan det bär iväg. Nu börjar resfebern komma ordentligt. Försökte att skriva en packlista i helgen och det var inte det lättaste.
 
Och apropå helgen så kan jag bara säga att det varit väldigt lugn och skön. Har inte gjort mycket alls utan bara slappat. På fredagen var jag till Danielssons med pappa och åt grillat och sen på kvällen hade jag, Anna och Sofia några spännande matcher av Yatzy och kubb. Helgen avslutades väldigt bra igårkväll då jag, Malin och Lia skulle ta en fika på Hornö. Vi blev kvar i fyra och en halv timme och hann med att prata om allt möjligt, se till att killarna jobbade och äta en väldigt god creme brulée. Väldigt mysig afton.
 
Nu ska jag snart iväg och göra några timmar till innan dagens jobb är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0