Högt tempo!

Då det inte alls är långt kvar tills resan så gäller det att utnyttja dagarna till max. Igår var en sådan dag. Jobbade delat vilket innebar några timmar ledigt mitt på dagen. Då bakades det tårta som jag bjöd mina kära arbetskamrater på idag. Åkte iväg och jobbade sedan igen till halv tio och när det passet var över var det bara att rusa hem och fixa sig så fort det bara gick innan jag åkte in till stan där Malin och grabbgänget väntade. Vi satt i ett antal timmar hemma hos Micke och drack vin och skrattade tills det gjorde ont i magen. När klockan började närma sig ett var vi några som åkte ner på stan men just igårkväll verkade vara kvällen då hela Härnösand var ute. Efter att ha köat ett rejält tag insåg vi att det var meningslöst och gick och åt istället. Sedan hem till Malin där Kattjäveln höll oss vaken en stor del av natten. Idag var det bara att kliva upp i tid och sen hem igen för att vid klockan ett fortsätta till jobbet. Fartfylld helg men det är det helt klart värt för oj vad trevligt vi hade det igår.

Imorgon är sista arbetsdagen på hemmet och det känns väldigt skönt. Har varit några jobbiga dagar och jag bara säga att jag lärt mig otroligt mycket och varit med om sådant som många inte har en aning om. Men nu räcker det och det ska bli skönt att gå vidare och göra något annat.

Något annat kul som händer imorgon är att Gnesta kommer hit och stannar tills på fredag. Släkten är bäst.

Nu ska jag se på lite tv med bror innan det är dags att sova för att orka upp inför imorgon bitti och sista rycket.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0