3 Juli

Hej där. Sitter och har lite datatid innan det är dags att åka upp på jobbet för ännu ett pass. Hoppades att solen skulle kika fram så jag kunde sola lite innan men just nu ser det väldigt mulet ut.
 
Igår var det dock en bra dag. Riktig sommarvärme som det annars varit oerhört dåligt med den senaste tiden. Jessica ringde och sa att Ajan nu fick komma tillbaka till Sverige, jag är så himla glad för deras skulle. Sen blev det en väldigt lung och skön kväll på jobbet, något som verkligen behövdes efter den jobbiga helgen. Roligast var när jag tittade på Allsång På Skansen med en av tanterna och hon tyckte att komikern Per Andersson var så himla söt. "Det där är en kille för dig!" sa hon och jag svarade att han nog var lite för gammal. "Passa dig, du kan bli utan också" fick jag då tillbaka. Ibland är dom roliga.
 
Nä, nu ska jag fortsätta bloggläsandet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0