Eventuellt tillbaka

Ja, kanske är jag tillbaka här då igen. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli men vi får väl se. Har inte haft varken ork, inspiration eller lust att skriva i något så meningslöst som i denna blogg.

Jag har haft en riktig skithöst och vinter så här långt. Ibland kan man undra hur mycket dåligt som måste hända innan något bra sker. Jag har lärt mig att det spelar ingen roll hur mycket gott man gör, hur godhjärtad man är, hur mycket man kämpar, för det finns något där som kallas för ödet. Och det mina vänner, kan vara en elak jävel. När man tror man klarat sig så knackar han på och golvar en igen.

Samtidigt så har jag också lärt mig, och ännu en gång insett hur mycket min familj betyder för mig. Vad skulle jag göra utan min kära farmor? När botten är nådd så får hon oss alla på fötter igen.


------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kanske är jag tillbaka här. Slänger in en massa musik. Tjatar om favoriterna Guif. Gnäller på meningslösa saker. Ja, ni lär väl märka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0