25

Sitter här och lyssnar sönder Moa Lignells "When I Held Ya". Jäklar vad bra den är.
Åkte till Malin igårkväll och åt en massa godsaker och spelade Wii. Vi kan nog snart klassas i samma liga som Tiger Woods när det kommer till golf känner jag på mig. Fick till några riktiga fina slag där!
Åkte hem igen när det var dags för Malin att jobba och har sedan dess inte gjort mycket alls. Tittat på handboll och vi kan väl alla vara överens om att detta mästerskapet glömmer vi för svensk del. Det svenska laget har inte alls presterat och nu får vi hoppas på att dom kan bryta ihop och sedan komma tillbaka i gammal god VM-form inför OS-kvalet. Kroatien vinner enligt min spåkula EM och sen blir det elitseriehandboll för min del igen. Zacke fick ju tyvärr bara nöta läktarbänken nu under EM så vi kan hoppas på en spelsugen kantspelare nu när Guif fortsätter sin väg mot SM-guldet i vår.

Ska nog ta och krypa i säng nu så säger härmed godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0