Valentine's Day

Nämen hallå! Har haft en lugn och ledig dag och inte gjort mycket nytta alls. Firar denna kärlekens dag med att baka en sats med chokladbollar helt åt mig själv.

Hade en riktigt rolig helg med Malin och Elma. Lördagen började med att vi shakade loss till Malins dansspel på Wii som uppvärmning inför kvällen. Senare tog vi oss till Matverkstan där Malin vi åt tills vi inte längre kunde röra oss. Hur vi lyckades ta oss tillbaka hem till Malin är fortfarande ett mysterium. Vi föll alla tre i matkoma och led bokstavligt talat igenom timmarna fram till halv tolv då vi började vandra in mot stan. Sedan hade vi en riktigt rolig kväll på krogen och dansade tills stängning. Mötte upp några killkompisar för nattmat och sen stupade vi alla i säng och vaknade inte förrän sent på söndagsförmiddagen. Riktigt roligt hade vi!

Nu väntar en rätt lugn vecka ser det ut som. Saknade lillebror dyker upp på fredag för en veckas lov och det ser jag fram emot. Har hört rykten om att både han och min födelsedag ska firas på lördag så då blir det kalas antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0