Huvudvärk

Usch, sitter här och känner att huvudvärken jag haft från och till dom två senaste dagarna är på väg igen. Frågan är om jag ska vara så tråkig att jag tar och stoppar i mig två alvedon och kryper till sängs... Har ändå inte så mycket för mig denna fredagskväll. Inget att se på tv:n och bara jag hemma.

Så himla skönt att vara ledig hela dagen idag! Tog en lång sovmorgon, tittade på Big Brother på datorn, spenderade några timmar hos mormor och morfar med Magnus, middag och prat hos farmor, lite slötittande på tv:n med lillebror och nu sitter jag här. Imorgon är jag födelsedagsbarn och fyller hela tjugoett år. Blir lite kalas med familjen under dagen och sen utgång med brudarna på kvällen. Looking forward to that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0