Dagen idag

Hallå i stugan. Det blev en riktig slappardag idag. Hade siktet inställt på att vara en hurtbulle men ångrade mig när jag såg på termometern i morse. Blev lite tv, lite dator, lite glass, och lite nätshopping istället. Spenderade lite pengar på H&M.com, hela 104 kronor blev det. Passade på när dom bjöd på fri frakt och 10% rabatt idag. Klickade hem två klänningar, strumpbyxor och ett armband. Kunde inte bestämma mig för om jag ville ha en svart eller beige klänning så köpte en i varsin färg. 25 kronor styck var ju helt okej pris. Får se om jag kanske sy om dom lite grann.

                          
                            

Nu ikväll har det blivit hockey och en skön seger för Modo. Var till farmor en stund och nu sitter jag här igen. Känner att livet är så spännande nu för tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0