Beväpnad med vingar

God kväll. Kom rätt nyligen hem från jobbet och sitter nu och avnjuter lite fin musik i form av Thåström. Fyra av sju raka arbetsdagar är nu klara. Jobbar även kväll imorgon så får i alla fall dagen ledig. Ska då passa på att åka in till stan och hänga lite med Malin.

I helgen har det som sagt blivit jobb men på lördagen hann jag även med lite kalas. Vi firade mig och Magnus hemma hos mamma. Det bjöds på stor tacobuffé och otroligt smarriga desserter som jag själv bakat. En chokladtårta med After Eight och Jamie Olivers vaniljcheesecake med hallon. Blev även lite över som jag bjöd på på jobbet igårkväll. Lördagkvällen blev rätt tidig för mig då jag tog mig tillbaka genom snöstormen tillbaka till "byn" där jag först lämnade av Patrik och sedan kastade mig direkt i sängen.

Nu på lördag så fyller jag ju år "på riktigt" och då blir det väl lite mer kalas här hos pappa och sen på kvällen ser det ut att bli utgång med brudarna.

Ska ta och sätta in en film i dvd:n nu så vi hörs!

P.S. Måste bara påpeka att jag såklart sett nya Big Brother och förfäras av vilka idioter till människor det finns. Tänker såklart på hon som ska föda barn om fyra veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0