Uppdate

Hejsan! Var ett tag sedan sist men jag har verkligen haft fullt upp. Har äntligen haft en ledig dag idag då jag har jobbat sedan lördag och påskafton. Ska jobba imorgon och på lördag och sen ska jag vara ledig några dagar då jag ska åka ner till Eskilstuna och hälsa på Jessica.

Har som sagt haft fullt upp den senaste tiden. Hela påskhelgen så var det full rulle med massvis med släkt i huset. Precis som det ska vara under högtiderna! Magnus var också hemma på påsklov så det var riktigt kul. Anna har också varit hemma så jag har även hunnit med att träffa henne. Det blev en utgång tillsammans med Malin på påskaftonen och en riktigt rolig kväll. Jag drog på mig en helvetisk förkylning som ännu inte försvunnit. Och så har Guif gått till semifinal. Ja, det är väl det som hänt.

Just nu är jag själv hemma då det blev en liten oväntad händelse som satte saker i rörelse. Lillebror var till sjukgymnasten i tisdags då han haft problem med knät sen i somras och folket nere i Lindesberg inte verkar lägga mycket energi på att ta reda var det är. Det visade sig nu att hans korsband är antingen av eller väldigt uttänjt. Med det så blev det en resa ner till Stockholm för han och pappa idag för att åka på magnetröntgen imorgon. Sedan blir det förmodligen operation och en jäkla lång väg tillbaka...

Själv följde jag inte med till Stockholm och Gnesta då jag jobbar och idag på min lediga dag så har jag spenderat den vid datorn, på en långpromenad i det fina vädret och sen en sväng till affären. Imorgon är det som sagt dags för arbete igen men det är bara en kortdag så då hinner jag njuta lite mer av solen om den tänker visa sig imorgon också.




Jag och vovven på en av mina favoritplatser här hemmavid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0