Rubrik

God kväll! Har nyss ätit middag, tacos, så jäkla gott. Nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma förbi. Får bli en lugn kväll hemma ikväll känner jag.

Igår pysslade jag med lite allt möjligt. Hade jobbat igår och knappt fått någon sömn natten innan och hade tänkt gå och lägga mig tills dess att jag skulle kliva upp och hämta pappa på puben. Men så satte jag på musik och började städa lite smått i rummet och helt plötsligt så var jag inne i värsta rensningen. Kastade, sorterade och gjorde fint. Fick en hel stor låda tom som jag nu kan ha mina hundratals shorts i. Yey. Vid två på natten ringde pappa och då la jag städprojektet åt sidan för den gången.

Idag har vädret varit på topp med undantag för all blåst men jag har ändå spenderat ett antal timmar ute på balkongen och lekt att det varit sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0