Home again

Hola! Har tagit mig hem efter en vecka i Eskilstuna där jag hade det riktigt bra. Åkte från Jessica igår vid ett och var hemma hos mor min vid halv åtta. Lämnade sol och värme och återvände till snö och kyla...

Har som sagt haft en väldigt trevlig vecka hos Jessica. I onsdags var vi som sagt på handboll, torsdag så hängde vi på stan. På fredag var vi ännu en sväng på stan och sen kom Anna och joinade oss på kvällen. Lördagen skulle vi ju egentligen ut men planerna ändrades och det blev bio istället. Vi kikade på "Hunger Games" och den var sjukt bra! Boken är ju bland det bästa jag läst och filmen var helt klart godkänd med tanke på de höga förväntningar jag hade. På söndagen åkte Anna hem och jag och Jessica spenderade dagen i soffan framför BB och så handbollen. Oerhört jämn och jobbig match som till slutade med förlängning och till slut förlust för killarna. Jag och Jessica tog ut aggressionerna genom en timmes lång powerwalk genom Eskilstunas fina stadspromenader.

Idag har jag packat upp väskan, suttit vid datorn och gått en promenad med Malin för en liten uppdatering av det som hänt medan jag varit borta. Imorgon är det dags att ta tag i lite saker och sen ska jag nog simma på kvällen.

Höres hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0