Gameday

Söndag och gameday. Dags för tredje semifinalen. Fick panik när jag insåg att matchen inte visades på nätet och då SVT visade Sävehof-Ystad på tv:n. Lyckligtvis så visade dom från båda matcherna så jag kunde följa med hyfsat. Matchen var återigen äckligt jämn och stod och vägde från början till slut. Men med en makalös comeback av Zacke och storspel av Hallberg så ledde dom laget till vinst. 25-23 slutade dramat och 2-1 i matcher för grabbarna. Kommer få en hjärtattack innan detta är över... Jag jobbar självklart på torsdag då det är match igen men hoppas att jag kan få min pappa att sms-uppdatera mig. Senast han gjorde det dog dock mobilen.

Förutom att ha suttit och skrikit framför tv:n så har jag haft en trevlig dag med Malin. Då vädret var så fint så bestämde vi att vi skulle åka till Rotsidan och fika i solen. Det blev alltså en långresa för min lilla bil.

Imorgon är det ju Valborg och jag hade först tänkt att jag bara skulle vara hemma hos mamma då jag jobbar på tisdagen men har ändrat mig och åker ut till en stuga i morgon och umgås med människor istället. Vi har skjuts hem så det känns riktigt skönt.

Nu ska jag ta och fixa någon form av middag. Är hemma själv så funderar på att lyxa till det lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0