En tripp söderut

Det värker i kroppen och särskilt i fötterna efter att ha jobbat nonstop sedan påskafton men nu kan jag i alla fall vara ledig en vecka utan dåligt samvete. Åker med Jessica ner till Eskilstuna imorgon och stannar nog där veckan ut. Ska bli roligt att se hur hon bor och jag hoppas hon ger mig en rundtur i sin nya hemstad. Det blev ju inget Simple Plan-konsert i Stockholm då biljetterna var slut, men på onsdag så kommer jag äntligen få se Guif igen så jag är ändå lycklig! Lyckades norpa åt mig två biljetter till onsdagens första semifinal idag när jag satt på lunchrast. Får därmed chansen att heja fram mina grabbar till seger och är en mycket lycklig tjej med andra ord!

Ska tiga och prata så lite som möjligt fram tills dess för min förkylning vägrar ge med sig (och har snarare blivit värre idag) och jag behöver bara öppna munnen för att en hostattack ska bryta ut. Får gardera mig med halstabletter och hostmedicin och hoppas att lite söderluft ska hjälpa mig.

Nej, nu ska jag krypa i sängs. Vi ska åka med bussen till Sundsvall imorgon vid halv tio och sen går tåget vid tolv. Innan dess ska jag packa klart väskan och fixa med lite annat smått och gott.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0