Världens värsta mamma?

Måste bara skriva detta innan jag lägger mig. Blir så satans förbannad!

Snälla, kan någon vänlig själ rädda den lilla flickan som är dotter till Hollywoodfrun Gunilla Persson?! Satt och såg på Svenska Hollywoodfruar tidigare ikväll och jag har väl aldrig gillat den där Gunilla som kallar sig själv för "stagemum" och "guidar sin dotter till en karriär som sångerska". Men ikväll gick hon verkligen över gränsen. Den stackars flickan som var sjuk skulle ändå gå på en audition och den kära modern börjar så fort dom anlänt till platsen med att säga att pojken som sjunger just då är någon Erika lätt vinner över, han är nämnligen dålig. Hur tänkte hon där? Ungen kan ju inte vara mer än 8 år.

Den lilla flickan hostar på och ser allt annat än glad ut över att vara där. Allt medan mamma Gunilla tvingar henne att öva på den offentliga toaletten, bita sig i läpparna för att få färg på dom och trycker upp henne framför en kameraman. Till slut hör man flickan kräkas inne på toaletten och medan hon kräks och gråter om vart annat så står hennes kära mor och säger glatt: "Erika det är ju jättebra att du kräks! Nu kommer ju allt slem upp! Och du kräks ju inte för att du är förkyld, det är Jesus som gör att du kräks så att du ska slippa slemmet och kunna sjunga bra. Jag har bett till Jesus om det. Åh vad bra att du kräks Erika!"

Snälla någon, ingrip! Vissa människor borde vara förbjudna att skaffa barn. Hemska, hemska jävla människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0