Sugar We're Going Down

Sitter såhär på kvällskvisten och lyssnar på Foo Fighters och har världens godissug. Inget godis har vi hemma heller. Ingen god frukt, inga kakor eller sötsaker. Samtidigt skriker magen efter socker. Det är så illa att jag knaprat i mig blockchoklad. Mörk blockchoklad dessutom. Då är det illa.

Aja, får försöka stå ut. Dagen idag har varit jobbigt lugn. Riktigt tråkig till och med. Har varit hemma och ledig vilket har resulterat i schema som sett ut på följande sätt:

Riktigt lång sovmorgon.
Lunch och dator.
Läst bok.
Dator.
Läst teoriboken.
Middag som dock var riktigt god.
Övningskört.
Tv med Idol och Superstars.
Dator och oämnskligt godissug.

Jag vet, så himla händelsrikt och spännande.

Morgondagen blir nog likadan.

Igår jobbade jag dock hela dagen. På skolan dessutom så det var skoj. Härjade runt med femåringarna hela dagen och lekte med Barbie, ritade och åt sandkakor. Visst är det kul att vara med dessa ungar men samtidigt saknar jag klassen jag hade innan sommarlovet. Särskilt mina tre favoritkillar Lukas, Ossian och Max. Får i alla fall träffa dom lite grann medans jag jobbar så det glädjer mig.

Nä, nu måste jag hitta nåt botemedel mot detta hemska sockersug. Kanske kan vanligt hederligt knäckebröd hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0