Seriepremiär

Sitter hemma hos mamma nu och tittar lite på John Tucker Must Die, himla rolig film. Dock tror jag snart jag ska krypa ner i sängen för är skittrött. Jobbade ett pass på förmiddagen och efter det så åkte jag hem till mor min. Har här skojat runt med Ida, beställt tågbiljetter och hotellrum till min och mammas stockholmhelg, läst körkortsteori och kikat på premiären av Superstars. Allt detta samtidigt som jag hållt ett vakande öga på datorn. Elitserien hade ju ÄNTLIGEN premiär ikväll! Guif startade säsongen strålande med att vinna årets första match. 38-31 blev slutresultatet mot Redbergslid och laget verkade klara sig bra utan Danne, Jimmy och Pava. Dom kommer såklart saknas under säsongen men samtidigt så blir det nog bra med de nya killarna man värvat också. Och i år är det fan dags för Guif att ta det där guldet!

Nä, nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0