On The Floor

Började dagen med att ta bussen till stan imorse klockan sju. Hade körlektion som gick rätt bra om jag får säga det själv. Det rullar på så att säga!

Eftersom det finns så helvetiskt lite bussar som går under dagarna så skulle jag bli tvungen att vänta ca två och en halv timme innan jag fick åka hem. Tur då att jag har underbara Malin och Niklas. Jag tog en tur på Coop först och handlade frukost som bestod av nybakta bullar och jordgubbsjuice innan jag begav mig hem till dem. Vi tittade på film och helt plötsligt var klockan alldeles för mycket. Jag missade den jäkla bussen hem... Som tur var gick nästa buss 25 minuter senare så jag slapp vänta så länge.

Väl hemma så var det bara att fixa matlåda och sen kasta sig på cykeln. När jag var i stan ringde dom nämlingen från bemanningen och jag fick äntligen ett jobbpass. Har alltså jobbat mellan 13-21 idag. Förhoppningsvis lossnar det snart så att jag får lite mer pass. Slapp som tur var cykla hem i spöregnet då jag fick skjuts av Mia och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå elva och därmed bli dags för The Killing.

Efter det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0