Idol 2011

Ikväll var det säsongspremiär för Idol. Jag har följt alla säsonger hittills men jag tror inte jag kommer klara av att se programmet i år. Orsaken till det är kanske inte så oförväntat nya juryn. Jag tål inte Alexander Bard för fem öre, och har aldrig någonsin gjort det. Att han nu ska sitta och vara en surgubbe (tillsammans med den andra nya medlemmen Pelle Lindell) kommer jag inte klara av. Per Lernström har jag däremot alltid gillat och han kommer säkert göra ett jättebra jobb som programledare. Och Cissi Forss verkar vara sjukt rolig även i Idol.
Jag ska ge det ett försök till imorgon men det känns som om att det kommer bli svårt att gilla Idol i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0