Halvlek

Passar på att skriva några rader nu när det är pausvila under matchen mellan Guif och Alingsås. Sitter och följer matchen via Clientware och det ser hyfsat ut för laget mitt. Det är en svår match mot Alingsås men Guif leder med 14-11 i halvlek, vi får hoppas på att dom fortsätter i ledning ända till matchens slut. Men som sagt så är det en hel halvlek kvar.

Jobbade ett kortpass nu på förmiddagen och efter att knappt ha kommit fram på cykeln pga vinden så kunde jag till slut slänga mig i soffan och vila ut. Såg på repriserna av Superstars och har väl inte gjort så mycket mer än så. Och det är dom roliga planerna inför kvällen också. Mitt största problem just nu är vad jag ska äta till middag. Har inte orkat göra något än och nu börjar magen kurra... Får ta och kika i kylen och fixa ihop nåt snabbt innan andra halvlek börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0