En måndag

Usch vad rastlös jag har varit idag! Jag hoppas verkligen jag får några jobbpass snart så jag får stimulera mig lite. För en vecka önskade jag att jag skulle få vara lite ledig ett tag men nu vill jag bara jobba igen. Det finns verkligen ingenting att göra på dagarna hemma. Därför vore det bra att få jobba och tjäna pengar som jag sen kan lägga på en massa resor och därmed få ha lite roligt.

Men istället är jag ledig och spenderar alldeles för många timmar framför datorn... Idag tog jag mig dock i kragen och när jag hörde att Jessica jobbade så tog jag vovven med mig och tog en promenad upp på jobbet lagom tills dess hon slutade och följde henne hem en bit på vägen, och fick därmed röra lite på fläsket.

Imorgon så slipper jag i alla fall vara hemma. Det är dags för körlektion igen (håll tummarna för att jag klara mig utan att skada någon eller något den här gången också) och jag ska in till stan. Eftersom bussen anländer till stan drygt en timme innan lektionen börjar så ska jag passa på att hänga lite med JP som också skulle in. Ska se om jag hittar en inflyttningspresent till Malin och Niklas. Jag ska nämlingen dit en sväng efter körningen och se hur dom har det i sin nya lya.

Nu ska jag ta och läsa lite teori innan jag ska försöka lägga mig i tid för en gångs skull. Har helt vänt på dygnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0