En lugn kväll

Grabbarna mina vann och jag gjorde hemmagjord hamburgare till middag. Allt fixade sig med andra ord! Med 28-24 segrade Guif mot Alingsås och har nu 3/3 vinster. Ser himla bra ut.

Har verkligen bara slöat sedan jag kom hem från jobbet idag. Efter handbollen kikade jag på filmen Killers med Katherine Heigl och supersnygga Ashton Kutcher. Den passade helt okej för en sån här lördagkväll. Har även tittat på ett par avsnitt av Paradise Hotel men vill liksom dra ut på det så länge som möjligt eftersom det bara är fem avsnitt kvar. Samtidigt vill man ju veta vem som vann!

Nä, nu tror jag faktiskt att jag ska strunta i att det är lördagkväll och krypa i säng. Får försöka göra något nyttigare av morgondagen istället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0