And I Am Missing You Tonight

Idag har det verkligen varit en typisk söndag. Regn och rusk ute och jag har inte lyft ett finger. Tv:n och datorn har varit mina vänner idag. Jag hade en kort period tidigare i förmiddags då jag läste körkortsteori men när det var avklarat så intog jag genast soffläge.

Har ikväll pratat med några riktigt fina människor som tyvärr alla är bosatta på andra platser än här. Fina Cami i Sao Paulo, fina Lia på Mallorca och fina lillebror i Lindesberg. Det är inte så att man ibland önskar att man kunde flyga...

Imorgon bitti väntar ännu en körlektion. I väntan på att bussen hem ska gå så ska jag träffa farmor min. Saknar henne just nu så det blir bra. Sedan blir det att ta bussen raka vägen till jobbet där det sen blir arbete mellan klockan 12-21. Kommer nog vara lagomt trött när jag kommer hem och mina ögon kommer förmodligen vara uttorkade men vad gör man inte för en fin reskassa. Lite jobb på tisdag också så börjar den se riktigt okej ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0