Söndagsslapp

Denna dag har bjudit på riktigt sommarväder och jag har mest hängt i bikini ute på balkongen idag. Där var det vindstilla och riktigt varmt och skönt. Finns det nåt bättre att ligga i solen och äta glass och läsa en bra bok?

Nu i eftermiddag har jag börjat plocka fram alla sommarkläder och lagt undan de kläder som är mer passande till vintern. Åh gud vad jag längar till man kan springa runt i sommarklänningar!

Som en perfekt avslutning på denna sommardag så har jag tittat på Mästarnas Mästare och ätit jordgubbar. Inte helt fel.

Imorgon väntar jobb i några timmar mitt på dagen och sen ska jag åka hem till mamma några dagar. Var så länge sen jag träffade Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0