Morsdag

Usch vad trött jag är! Men ska bara skriva det här inlägget innan jag går och lägger mig. Har jobbat hela dagen och ska även jobba delat imorgon så det blir att lägga sig tidigt ikväll. Har dock gått ganska bra idag och tårtan som det bjöds på på jobbet var himmelskt god. Marängtårta med ananas och hallon. Mums!

När jag väl kom hem var det äntligen dags för CL-finalen mellan Barcelona och Ciudad Real. Ciudad Real var inte  dåliga men Barcelona var ännu bättre och kammade till slut hem vinsten. Gött för Järnemyr och Sjöstrand. Inte lika kul för Källman.

Efter handbollen bjöd pappa och jag farmor på middag och sen hamnade vi återigen framför tv:n då det vankades ännu en final, den här gången i Mästarnas Mästare. Det blev ganska spännande där ett tag men fenomenet Ingemar Stenmark vann rättvist. Han har ju varit helt outstanding under hela programmet och kanske en självklar vinnare sen första avsnittet.

Nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0