Gött med Götet

Jag skriver ett inlägg nu för jag kommer inte ha tid för det varken senare ikväll eller imorgon bitti.
Imorgon åker alltså jag och Anna till Göteborg igen, den här gången för att titta på SM-finalerna i handboll. Guif är som sagt ett av finallagen och jag ska göra allt jag kan för att heja fram dom till ett så jäkla efterlängtat guld. Jag har varit nervös sedan laget blev klara för final och på lördag kommer jag förmodligen vara nära ett nervöst samanbrott. Blir det guld kommer jag förmodligen svimma av glädje. Sävehof som står för motståndet är favoriter till segern men Guif har verkligen goda chanser att ta guldet i år. Usch, jag blir nervös bara jag tänker på det! Efter matchen blir det sen förhoppningsvis efterfest med både supportrar och laget. Släpper dom inte in mig så får jag väl kasta mig in genom nåt fönster eller så.

Förutom SM-finalerna ska vi även försöka titta på gymnasie-SM där lillebror är med och spelar. Ta en tur på stan och glassa i solen om den visar sig ska vi nog också försöka hinna med.

Nu ska jag stryka lite kläder, packa klart och göra tidig kväll så jag orkar med alla äventyr som helgen förhoppningsvis bjuder på.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Annie Bananie

Nu drar vi och gör Götet osäkert.. igen!

2011-05-05 @ 20:36:06
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0