Day 02 - Your least favorite song

Dålig musik finns det gott om och då det kommer till mig så finns det mycket jag inte gillar. Jag är inte ett speciellt stort fan av svenska låtar till exempel. Likaså har jag på något underligt sätt svårt med kvinnlig musik. Visst lyssnar jag på musik som Lady Gaga, Rihanna, Pink och liknande men mitt musikbibliotek består till 99% av musik gjord av det motsatta könet. Jag lyssnar helt enkelt helst på en manlig röst.

Men värst av all musik är nog ändå den utan text som går på i samma takt och utan variation i all evighet. Totalt meningslöst om du frågar mig.

Här är ett par låtar som jag har väldigt svårt för, men som i det tidigare inlägget kan listan göras väldigt lång.

Kent - Dom andra
Ja, jag vet att Kent är kultförklarat i Sverige men jag tycker helt enkelt att deras musik är skit.



Snoop Dogg - Sensual Seduction
Nej tack.



Sen har vi den här godingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0