Step Up 3D

Några av mina absoluta favoritfilmer är Step Up och Step Up 2. Uppföljaren Step Up 3D kom för ett tag sedan och jag har längtat ihjäl mig efter att få se den. I måndags blev det äntligen av! Och jag kan bara säga att jag älskar den här filmen lika mycket som de andra två.

Den här gången är det karaktären Moose, som också är med i tvåan, som flyttar till New York för att läsa teknik på universitetet. Han träffar Luke som bjuder in honom till sin dansgrupp House of Pirates där dansare av alla dess slag träffas för att tillsammans träna inför World Jam. Ledaren Luke träffar också Natalie och försöker även få henne att bli en del av gruppen.

Kanske är det lättare att förstå genom att titta på trailern:
 

Step Up 3D var som sagt sjukt bra enligt mig men sen är jag ju verkligen ett fan av denna typ av dansfilmer!
Step Up-filmerna lyckas även alltid med att hitta omänskligt snygga killar till filmerna och denna gång var inget undantag. Rick Malambri som spelar Luke är så het att man dreglar framför tv:n... Sen är filmen fullmatad med sjukt coola dansscener också såklart!
Ett extra stort plus får också filmen för att man tagit med flera dansare från min favoritserie So You Think You Can Dance, bla den otrolige Twitch.

Step Up 3D kan inte få annat än betyget 5/5!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0