Shine a light on me

Hallå! Nu är jag någorlunda återhämtad från helgens bravader. Lördagen bjöd på en riktig rolig fest med massa trevligt folk på ett sjukt häftigt ställe. Framåt småtimmarna blev det lite dramatiskt men det ordnade sig till slut och vi kunde efter många om och men gå och lägga oss. Jag hade turen att få sova i prinsessängen med sänghimmel och Bratztäcke. Det ni!
Vaknade lagomt mör igår och märkte också att förkylningen jag känt på mig var på väg hade slagit ut.

Åkte hem vid ett och tog en powernap innan jag satte mig framför tv:n och hejade fram mitt Guif till vinst i deras första slutspelsmatch för säsongen. Dom hade nog i och för sig klarat sig utan mitt stöd också för jäklar vad dom krossade Lugi! Guifgrabbarna ser starka ut och riktigt skönt var det att se Robin tillbaka på planen igen.

Idag var jag till stan en sväng för att bla gå på möte hos Arbetsförmedlingen, som jag nu blivit utskriven från eftersom jag "jobbar för mycket för att få pengar från dom". Mötte sedan upp Malin för att få tillbaka min väska som jag aldrig orkade gå och hämta hemma hos henne igår, och lite lunch på Donken innan vi båda återvände hem.

Är sjukligt trött och huvudet känns som ett bowlingklot. Man skulle kunna tro att det är en fördröjd baksmälla men tror snarare att det är förkylningen som gnager i kroppen. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu för det står ett flertal jobbdagar på tur och jag vill helst slippa sjukskriva mig nu när jag äntligen får jobba.

Får ta och kurera mig med te, apelsiner, film och sömn helt enkelt. Kanske farmors mat hjälper också. Ska iallafall ner dit nu och käka middag!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0