Så trött, så trött

Paus i den jäkligt spännande matchen mellan Skellefteå och Luleå och snart får jag gå och lägga mig. Jag har varit så ruskigt trött idag och ändå sov jag till kvart över elva. Skulle ju lägga mig tidigt igårkväll men det blev så att jag satt och pratade med lillebror på msn i över en timme så jag la mig nog inte förrän vid halv tolv ändå. Sen att jag är så förbannat förkyld hjälper en inte direkt att känna sig piggare.

Har inte gjort mycket mer idag än en undersökning hos optikern, lite läsning, lite film och lite mat. Imorgon ska jag jobba några timmar på skolan och sen funderar jag att åka hem till mamma och stanna där tills på lördag eftermiddag då det är dags för jobb igen. Får se hur jag gör, vill inte smitta dom heller.

Nu ska jag se klart hockeyn och sen kasta mig direkt ner i sängen och hoppas på att jag vaknar piggare imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:35:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0