Nästa hållplats: Stockholm

Nu är väskan nästan färdigpackad inför trippen södeut imorgon. Bussen avgår 09:30 och sen väntar några plågsamma timmar tills vi kommer fram till Stockholm. Jag med mina långa ben kommer förmodligen dö en aning men det är bara att bita ihop. Och allvarligt fundera på att köpa såna där stödstrumpor som får blodet i benen att cirkulera... Känner mig som en tant men har hört att det ska hjälpa.

Ser fram emot att få komma bort lite. Hälsa på släktingar jag inte sett på länge, shoppa på andra affärer än H&M och Vero Moda, gå på asfalt (fast det har varit ganska varmt och vårigt idag), och såklart titta på lite handboll. JAg hoppas dock att Sverige spelar bra mycket bättre än vad dom gjorde under gårdagens kvalmatch. Fy satan vad dåligt det var. Den enda som skötte sig var Sjöstrand och utan honom i målet hade förlusten varit bra mycket större än vad den nu blev. Sverige ska inte förlora mot Slovakien, särskilt inte när Slovakien inte var särskilt bra heller. Får som sagt hoppas på en mycket bättre match på söndag! Och Staffan och Ola! Ge Zacke lite speltid att visa vilken grym spelare han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0