I väntan på att något roligt ska hända...

Det har verkligen inte hänt någonting alls under dom senaste dagarna och därför har det inte blivit några inlägg här. Det har inte funnits något att skriva om helt enkelt.

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska pallra sig hit. EM-kval på tv:n står på agendan och vi får hoppas på svensk seger mot Slovakien. På söndag får vi se lagen live då det är returmatch i Stockholm.

Annars då... Ja, blev ju ytterligare en medalj för Helena Ekholm idag i skidskytte-VM! Guld den här gången i distansen. Sjukt bra gjort med tanke på stormen där i Sibirien. Att skjuta fyra nollor då är imponerande.

Stormat har det gjort här också. Trodde ett tag att våren var på intågande men idag har det varit så jäkla grått ute och det har till och med snöat. Ishalt är det också. Gjorde en jäkla vurpa för ett par minuter sen då jag gick hem från farmor. Kommer förmodligen resultera i ett tallriksstort blåmärke på låret. Tjusigt värre. 

Jag har för övrigt sjukt tråkigt under dagarna. Trodde jag skulle få jobba lite mer än vad jag gjort och jag har helt slut på idéer nu när jag är ledig. Kommer bli galet skönt att komma bort en sväng till Gnesta och Stockholm. Komma bort till den ritkiga våren också.

Nu knackar Anna på dörren så nu säger jag hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0