Gäsp!

Shit vad trött jag är idag! Dom ringde från äldreboendet sent igårkväll och frågade om jag kuned jobba en korttur idag, 7-12, och visst kunde jag det. Gick och la mig direkt efter Big Brother men sen kunde jag typ inte sova nåt alls under natten utan jag låg där och slumrade från och till utan att riktigt somna. Jobbet gick i alla fall bra och jag hoppas jag får jobba lite mer nu så jag kommer in i det ännu mer.

När jag kom hem tittade jag på skidorna innan jag tog igen lite sömn. Nu vankas det hemgjord pizza och säsongspremiär av mitt och pappsens favoritprogram - Så Ska Det Låta! Tyvärr har ju Putte och Anders fått sparken i förmån för några kvinnliga pianister så vi får väl se hur det går...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0