En fantastisk rubrik

Jag sitter här och följer Guifs match mot Drott på nätet och nu i pausvilan står det lika så det här blir spännande.
Har arbetat på skolan idag och det har varit både bad med ungarna, dinosaurielekar, memoryspel och konsert med lärarna på Musik- och Kulturskolan. Musikal är kanske en bättre benämning än konsert och den var faktiskt riktigt rolig och bra. Lite skönt att slippa höra enbart en massa barnsånger utan istället bjöds det på låtar som vi "vuxna" även känner igen. "Popular" blev ju självklart den stora favoriten, för både barn och vuxna.

Jobbade till fyra och fick sen skjuts hem av mamma. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem utan bara tagit det lugnt och druckit mängder av te. Förkylningen vill inte ge med sig och jag känner mig extremt hängig. Därför är det lite skönt med en dags vila innan det blir jobb både fredag, lördag och söndag.

Jag är dock inte helt ledig imorgon utan måste åka in en snabbis till stan för att besöka optikern. Ska passa på att fixa till mina glasögon också som är så jäkla skeva...

Nu börjar strax matchen igen och sen är det ju Glee på tv:n också! Nu blev det jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0